lugn förmiddag, uppbokad eftermiddag.

Vaknade strax innan 8 och tog mig ut på en morgonpromenad, måste komma igång nu. Konditionen är allt för kass alltså. Stör mig något fruktansvärt på gymets öppettider i sommar, de öppna klockan 10 fem dagar i veckan och 6.30 två dagar i veckan. GAH. Jag vill träna på MORGONEN och kl 10 är det inte morgon längre en vardag. Nåja. Får bli träning de dagar de öppnar 6.30 iaf.

Ute på min promenad ringde chefen och frågade om jag kunde jobba idag - njae. Vi har ju bokat ett möte med hustjofräset, men jag ska cykla till jobbet så fort jag kan och sen jobba till stängning. Så blir det!

Nu blir det dusch, påklädning och frukost och sen lite fix innan det är dags att väcka Anders som kom hem strax efter 7.

Kommentarer
Postat av: Lina

2009-06-16 @ 19:57:02
URL: http://l
Postat av: Lina

Titta gärna in på min nya blogg, lliljehammar.devote.se



ha en bra kväll!

2009-06-16 @ 19:57:59
URL: http://lliljehammar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0