lotta på liseberg.

Okej. TV4 kontrar med Lotta på Liseberg när Allsång på Skansen firar 30 år! Allsång på Skansen ligger mig otroligt varmt om hjärtat och utan den är det absolut ingen sommar.

Lotta på Liseberg var ett mycket trevligt program. Mycket allsång och glad publik. Men ojojoj vad jag stör mig på reklampauserna, vilket också gör att programtiden är 90 minuter, vilket jag tycker är lite mycket. Program på en timme (utan reklampauser) är perfekt! Bingogrejen mitt i var lite onödig och det känns som om TV4 gör allt för att Bingolotto inte ska dö ut helt. Dock var det en kul grej med att delar av publiken agerade levande bingobrickor och vann en massa stålars själva, men utdraget var det.

Artisterna var jättebra och det var en fin blandning! Lotta funkade bra som programledare men fler gånger sluddrade hon som om hon vore sketans full, hoppas det var premiärnerverna som orsakade det.

Ja - jag kommer följa Lotta på Liseberg
Nej - det slår INTE Allsång på Skansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0