allsång på skansen.

Så var premiärprogrammet sänt och ja, Allsång på Skansen slår Lotta på Liseberg! Appselut. Timmen gick tokfort och SMS-konversationerna var många och glada och underbara! :)

Började tänka "mycket tid han har fått" när Dorsin lekte trubadur, men vad tusan, det var bra och var inte det minsta tråkigt så kör på för tusan! Lundin var i vanlig form och han är bra, men inte alls lika bra som Lasse! Måns Zelmerlöv föreslog sig själv att ta över efter Lundin och jag tänkte - ptja, varför inte!? Jag tror det skulle vara toppen!

Det var nya kulliser och jag måste erkänna att jag tyckte om det i blått bättre å andra sidan var blommorna väldigt söta. Att tighta ihop och flytta på orkester var nog ett bra beslut så scenen får en plats med djup för t.ex.sådant som Ove Thörnqvist -hyllningen! Många bra allsånger och nu ska det bara planeras in ett live-besök ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0