25/6.

Idag ska jag jobba 10-14. Känns inget roligt nu när Titti är på besök. Nåja. Idag kom det lite lön och CSN. Har betalat räkningar, men hittade inte en av dem - medlemsavgiften till facket som ska betalas retroaktivt from mars. Ingen aning om var jag gjort av den, jag om brukar vara så noggrann med sånt, gah! Den kommer väl fram, eller så får jag en påminnelse...

Har även plockat ner allt från hyllan som sitter ovanför skrivbordet - fästet har börjat lossna från väggen såg jag. Skit. Hål är inte snyggt, men en skruv somskataglider ut ett hål blir ett ännu fulare hål.

Nu ska jag fråga Anders om han vill sova mer. Sen ska jag fixa frukost, för Titti kommer nog upp när som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0