rea-söndag.

Sov som en stock hela natten. Vaknade dock när Anders skulle upp. Funderade på att också gå upp men min kropp vägde bly så jag låg kvar. Somnade om lite och steg upp vid 9.30, skönt! Kom på när jag gick upp att det är rea på Aima, Dayli Exrepss, Rågårds och Jezz med start idag så jag gick dit. Hittade absolut INGENTING på Aima och Dayli men på Rågårds - bland alla tanter - fann jag en kofta som jag betalade 150 pix för. Struttade bort till ett kokhett Jezz för att se om jag fann något till Anders men jag hittade ingenting där heller.

Sen en sväng förbi Konsum för att köpa mumsig frukost med bl.a. nybakt bröd, mums! Nu ska jag duscha sen ska jag avnjuta frukosten/brunchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0