power walk.

Idag hade jag bestämt mig för att sova länge. Ändå vaknade jag strax efter 7 och var pigg. Gick på toa och la mig sedan igen. Då var det några underbara skator som hade körövning ute på gården, gah. Strax kom Anders hem och jag somnade på stört när han lagt sig i sängen :) Steg upp strax efter 9 och power walkade ut till Giraffen för att göra ett ärende som inte blev av för det hade blivit fel. Power walkade hem och nu sitter jag här.

Är tokigt hungrig, men jag tänkte vänta med frukosten så jag och Anders kan äta den tillsammans. Stor och lång frukost/brunch så struntar vi i lunchen idag. Ska väcka honom vid 12. Men innan dess ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0