pippi.

  • Lånat två Pippi-filmer som de glömde ta betalt för
  • Fått fyra skoskav varav två feta vattenblåsor
  • Varit på Konsum två gånger, en gång plockade jag "stora hallonbåtar" åt en tant med taskig syn, men hon pekade var dem var och tittade i påsen och bad mig plocka dubbel så mycket
  • Bjudit Sara på middag, lite för salt
  • Sett KFF åka ur Champinjonligan
  • Varit glad åt regerinsrätten - ny arena i Kalmar!
  • Tittat och funderat kring Pippi-film
  • Börjat skriva
  • Fått "vilken bra idé"-kommentar om min uppgiftsfråga på sommarkursen
  • Ätit lite av 96-kronorsgodiset
  • Gläds åt att Anders jobbar sin sista natt innan hans semester börjar
  • Konstaterat att om jag inte tar tag i träningen snart så kommer jag må piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0