lasse på liseberg.

Lasse gästade Lotta på Liseberg ikväll och jag satt givetvis som klistrad! Lasse fick i princip hela programmet och ooooj vad jag njöt! Dock var det HELT FEL miljö, han passar så mycket bättre in på Skansen! Åååh! Alla fina låtar sjöng han och som AP skrev om En kväll i juni "MAGI!", det var/är det verkligen!

Dock verkade han inte samkörd med kören för det lät lite knas i sången då och då. Sen var hans mikrofon på alldeles för låg volym, framförallt i början! Om Lasse sjunger ska Lasse höras! Tro det eller ej men den här veckan kommer nog Lotta på Liseberg slå Allsång på Skansen med hästlängder! Allt tack vare Lasse! För övrigt tyckte jag Sandra Dahlbergs fejkade hostattack som slutade med eldsprutande var riktigt tråkigt... Jag vet inte om jag "tog skada" av eldblåsande på gymnasiet när typ alla i klassen gjorde det utom jag eller nåt, var inte så spännande i alla fall. Dessutom ska hon inte dricka vatten utan mjölk när hon gurglat lampolja, pucko!

Nåja. Lasse, Lasse, Lasse och i natt kommer jag nog sova gott!


SMSade Elvis och Elli så fort den här började sjungas. När vi var på
Allsång på Skansen första gången så slutade kvällen med den här låten
och de som satt på samma bänk som vi ryckte tag i Ellis och Elvis händer,
helt underbart!

Kommentarer
Postat av: A.P.

MAGI!!!!!!!!!!! :)

2009-07-17 @ 23:32:50
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0