jobbsök.

Det kanske låter konstigt, men allt jobbsök står mig upp i halsen... Det känns lite som om man lägger ner en massa, massa tid och ändå är chansen så lite. Jag är väl lite bitter här i min ensamhet, men jag mår faktiskt illa av det. Men jag gör nästan vad som helst för att få ett jobb!

Har faktiskt sökt två tjänster via nätet idag, och ska lägga på en ansökan på lådan imorgon. Förskollärarjobb allithop, men bara vikariat förstås. Och "långt" bort. Men Arbetsförmedlingen hade sagt åt mig att söka dem så det är lika bra att föregå :) Har registrerat mig på de sajter som jag inte hann med igår innan jag såg i kors, så nu är det också gjort. Har skriviit ett personligt brev till en ansökan också, men jag vill att Anders läser igenom innan jag mailar in.

Så var det med det för nu och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0