dagen i punktform.

  • 9.30-11.30 ska jag vara på "Basinformation" på Arbetsförmodlingen, GUD VAD ROLIGT! (Jag kom på det igår när vi gått och lagt oss, glömska eller förträngning?)
  • Idag ska vi få braiga skruvar av fastighetsskötaren att sätta upp en hylla med, som var på väg att trilla ner förra veckan (hyllan, inte fastighetsskötaren)
  • Idag är det halvsårsskifte, idag får man ansöka om att konkurera med SJ (GÖR DET!)
  • Idag är jag JÄTTETORR på nedersta delen av ryggen, alltså under den vita bikinitopp jag har på mig hela tiden. Anledningen är att jag igår flagade bort att bränn hud (det var lite småäckligt att få 5x5cm stora hudflagor i handen), men idag kanske jag kan ha vanlig BH för första gången sen brännan intog min rygg
  • Idag ska söka jobb
  • Idag ska jag läsa i en bok och sedan lämna tillbaks den (den skulle varit tillbaka igår, men jag har inte "hunnit" läsa den än)
  • Idag hoppas jag att det regnar när jag kommit hem, luften behöver rensas ut
  • Idag bytte jag kanal från SVT till TV4 när Mona Sahlins nuna visade sig
  • Idag (och övriga sommaren) får man se upp för kamikaze-katter när det kommer in flugor i lägenheten
  • Idag ska jag fortsätta älska min fina Anders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0