mental pms?

Kan man ha PMS utan att ha PMS? Att det mentalt känns som om man har det? Depp. Och när man har PMS kan man skylla på det och så vet man att det snart går över. Hur gör man när det bara sitter mentalt och inte fysiskt?

Och varför längtar man mest till sängen när man känner såhär? Och hem till mamma och pappa och efter mamma och pappa? Och efter älskling?

Varför blir det som värst precis när man ska gå?

Allt i livet ska inte alltid vara lätt. Men hur gör man när det är svårt?

Varför kan inte de perioder som innehåller harmoni pågå längre tid än vad de gör?

Varför vet jag vad allt beror på? Varför gör jag inte något åt det som jag kan göra något åt till viss del? Vad gör man med den del som man inte kan påverka?

Varför faller man tillbaka till osäkerheten och kasst självförtroende, precis när man behöver sin starka sida och god självkänsla?

Varför åt jag vitlök när jag ska jobba?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0