mat.

Jag har ett litet delikat problem. Fast det är inget problem i den bemärkelsen. Jag vet bara inte hur jag ska göra. Och ber nu om förslag.

Jag börjar jobba kl. 12 tre dagar i veckan och 12.45 en dag. Den femte dagen bryr vi oss inte om. Jag slutar 18.30. För att få någonting gjort så går jag oftast upp som vanligt, vid 7-tiden. Om jag gjort som vanligt skulle jag ätit frukost då, sedan fått lov att äta lunch vid 11.20 och sen inte middag föräm vid 19, 19.30. Man hinner bli hungrig mellan lunchen och middagen.

Nu har jag gjort såhär, att direkt på morgonen dricker jag en smoothie (vaniljyoghurt, en banan och lite hallon och blåbär) och en kopp the. Strax innan jag gå till jobbet äter jag andra delen av frukosten - ett hårdkokt ägg och ett par knäckemackor. Sedan äter jag lunch på min rast kl. 14. Och sedan middag när jag kommer hem. Det känns som om jag inte gör något annat än att äta fram till strax efter 14...

Det jag skulle kunna göra är att äta alla frukost med detsamma, sedan lunch och sedan äta lite mackor på rasten. Men jag vet inte... Gah.

Någon som har något förslag på hur man kan göra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0