helg.

Helgen inleddes med mycket mumsig mat och ett glas rödvin. Sen däckade Elin i soffan 21.10 och vaknade tre timmar senare. Sen somnade hon 20 minuter senare i sängen och vaknade ordentligt vid 9.15. Mycket konstiga drömmar var natten innehåll, som vanligt med andra ord.

Anders och jag åt halv frukost för att sedan spatsera bort till Skivlagret som har konkursutförsäljning. Jag köpte en bok om dinosuarier (jobbsyfte), Jason Mraz, Eldkvarns samlade hits och en skiva med blandade jazzartister. Anders köpte en Hed Kandi-skiva, så nu har han ettusensjuttiotreochenhalv Hed Kandi-skivor. Ungefär. Men dem är ju bra så.

Väl hemma åt vi andra hälften av frukost som bestod av att vi tryckte i oss en massa rostade mackor. Men det är ju faktiskt lördag! Drack lite the, läste tidningen och matade vilda katter med smör. Och så valde jag att ge upp Bregott-paketet som hade bäst före-datum på julafton förra året. Jag ville inte äta av det längre.

Mer idag så kanske Elin ska få köra biiil! Svärfar med fru äger en bil som är automat nämligen. Vi ska undersöka saken. Behöver handla mat och lite så. Och jag BEHÖVER, MÅSTE och VILL köra. Sådetså.

Nu ska jag rengöra de vita skelettdelarna som står upp runtomkring tungan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos, tänderna är inga skelettdelar... ;)

2009-01-24 @ 15:36:14
Postat av: Elin Westerberg

Äsch då.



Och vem var det som upplyste mig? Jag gissar på Jossan :)

2009-01-24 @ 18:44:17
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0