god natt denna underbara dag.

Nu ska jag gå och lägga mig. Ikväll har det druckits bubbel och skrapats triss, vann tillbaka 1/3 av det vi köpte lotter för. Men det gör inget. Jag bara sitter och myser. Så jäkla bäst jag är, de ville ha MIG, de valde MIG, JAG har fått jobb. Så tokigt glad. Och älskade Anders är frisk, frisk som en nötkärna. Allt vad tumörer och cancer heter kan slänga sig i väggen, Anders är starkast! Nu ska vi bara njuta.

Rengöra gaddarna och sedan försöka få med söt i säng och fortsätta njuta! På vilket sätt visar sig ;)

Kommentarer
Postat av: A.P.

och jag uppskattade SÅÅÅÅ att du ringde och berättade de fantastiska nyheterna för mig ;) Så jävla nice! På ren skånska GÅTTEBOOOOR!!!

2009-01-10 @ 06:28:13
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0