publikt foto.

Fick SMS av Johanna igår om att jag fanns med på bild på barometern.se från kårkvällen. Det var inga pinsamma bilder eller så (se själv nedan), men jag började fundera lite. Jag märkte inte att de fotograferade mig över huvud taget och så vitt jag vet står det inget om att de är där och fotograferar. Sen lägger de ut fotona på nätet där vem som helst kan se och spara ner. Får det verkligen vara så? Därför ska jag nu maila Barometern och fråga hur det ligger till, av ren nyfikenhet :)


Jag i världens finaste tröja bredvid en helt knasig karl som dansade
helt tokigt. Haha.


Jag och älskade Johan busar - som vanligt :) Jag hängde uppochner
med benen runt hans nacke också. Minsann. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0