morgonsmoothie.

Vaknade strax efter 7, toalettbesök och kröp ner under täcket efter jag gett katterna mat. Lyssnade på radio och givetvis Adam och Gry! Låg där i mörkret och lyssnade och blundade, slumrade till lite vid 8. Steg upp när jag vaknade till. Då gjorde jag mig en smoothie. Har gjort det lite nu sen jag började jobba som det första att äta på morgonen. Och det slog mig idag - herreminjö vad gott det är! Och så lätt att "äta". Sugrör blir det, så det går smidigt som tusan att läsa tidningen samtidigt :) Givetvis finns min kopp the vid sidan :) Smoothien innehåller vaniljyoghurt, en banan och lite frysta blåbär och hallon, slurp! Mix, mix, så är det klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0