fredagen den 13e.

Idag är det fredagen den 13e, så inga nycklar på bordet eller gå under stegar idag. En hartass kanske hade varit på sin plats?

Masade mig upp ur sängen 06:55 fastän klockan ringde 06:45... Vaknade 06:34 av en hemsk dröm. Det var en människa som stod mig nära (i drömmen var den en blandning av två människor) som dog, men det var så fint på något sätt. H-n bestämde sig själv för att dö, helt plötsligt.

Innan dess så drömde jag att ett av mina barn på jobbet hade fått en bordskniv stucken i benet av en klasskamrat. Usch. Det var konstigt och vi sprang och sprang och sprang med pojken men det var bara folk i vägen. Usch.

Så nu hoppas vi på att fredagen den 13e är bättre i vaket tillstånd än i sovande tillstånd.

Men det finns saker att glädjas åt idag (utan inbördes ordning):

- Jag fick vakna i en nystädat lägenhet = jag kan bara chilla fram till jag börjar jobba
- Anders kommer hem idag!
- Titti kommer och hälsar på idag!
- Säkert något mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0