fixaådona.

Ikväll börjar helgen. Och eftersom jag mådde dåligt i natt igen kan jag slå mig i backen på att jag kommer att vara sjuk imorgon. Nu är det bättre, Baronens bästa i min fina mugg från London, med en skvätt mjölk gör underverk. Helt klart.

Jag steg upp strax innan 7 för att börja tvätta. Ska tvätta klart, var inte speciellt mycket alls. Städa ska jag med göra. Men känner att det kanske är lite tarvligt att börja dammsuga innan alla har vaknat. Ska även en sväng på stan - H&M (hade fått en kupong med 20% på valfri vara), spel- och tobaksaffären på Baronen och se om de har kvar Afrika-boken som vi missade i onsdags och även till Skivlagret som säljer ut för 70% idag och imorgon. Anders var lite sugen på fler Hed Kandi-skivor.

Nu ska jag nog rensa i en mapp. En riktig mapp. Inte en datormapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0