en gräsänkas tisdagsmiddag.

Idag - tisdagen den 24e farbruari 2009 - jag och Anders firar 4 år ihop, det är bokrea och fettisdagen och vår kronprinsessa har förlovat sig! Jag firade allt detta i min enkla, rätt sköna, ensamhet med detta:



Sedan gav Flora mig ett gott skratt



Flora har en fetisch för att krypa in i precis allt. Det roliga var att hon inte kom ut ur påsen så hon backade och backade och höll nästan på att backa nerför bordet. Ena benet satt fast i "handtaget" i påsen så hon kunde ju fortsatt att backa ;) Tur att jag var hemma! Och oj vad jag skrattade :)




Kommentarer
Postat av: A.P.

TACK, Flora ;)

2009-02-25 @ 12:30:20
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0