effektiv.

Jaha. Jag har inte kommit så långt att jag duschat och klätt på mig riktiga kläder än. Men jag har varit i förrådet och skrotat. Hittade det jag sökte - grejer att göra en mobil av, aj alltså en sådan mobil som hänger i taket. Barnen ska få gör en mobil tillsammans inför alla hjärtans dag, minsann!

Jag tog även med en kartong från förrådet. Den kartongen använder jag när jag fixade iordning ovanpå våra garderober. Hälften av utrymmet ovanpå våra garderober är väldigt organiserat i fyra stycken plastlådor. Lakan, handdukar, handdukar och elprylar. På den plats som fanns kvar låg presentpapper och sparade kartonger till exempelvis presenter i en enda röra. Nu lades alla små kartonger ner i den stora kartongen från förrådet och alla presentpappersrullar i en kasse. Julpappret för sig.

Det har jag hunnit göra. Även pratat med Anders och fikat. Skulle börja mitt nya liv idag. Men eftersom jag råkade baka en drömtårta igår (ja, råkade, plötsligt stod alla ingridienser på köksbänken!) så måste den ju ätas upp! Gå äta mycket ikväll så den är slut imorgon. Så nytt liv imorgon.

Innan dess hann jag ju handla på Maxi. Nåja. Dags att duscha och klä på sig ordentliga kläder nu kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0