julen och födelsedagen.

Och så kom julen till slut. Den firades i Kalmar med jobb för både mig och Anders, dock betydligt fler timmar för Anders än för mig. Stökade lite på jobbet och de där fyra timmarna sa poff så hade dem gått. Hem och äta ett par mackor, önska familjen i 08-skogen god jul och sen slockna i soffan framför Kalle. Anders kom hem vid 18 och då var maten nästintill klar. Sen åt vi och det var mumsmums. Anders gav skinkan högsta betyg :) Och jag var nöjd med den också, inte illa pinkat för att ha varit första gången! :) Sen myste vi i soffan, såg lite på TV och sen delade vi ut julklapparna. Anders fick en necessär+plånbok (som han ska byta), kalsonger och en bok av mig. Jag fick betydligt finare grejer i form av en super-epilator samt en tokfin klocka som jag spanat på länge :)

Mellanåt så åt vi lite godis från gottebordet och kvällen slutade med att jag somnade i Anders knä i soffan. Juldagen började med att sovrums-TVn började ge än mer vika och vi väntade spänt på ett KABOOM när bildröret gick sönder. Men det gjorde det inte helt och hållet. Men ändå gav vi oss ut och hittade en ny på Media Markt, och en platt! Så skönt. Sen var det mys resten av dagen!

Igår så jobbade jag och det var helt galet med folk! Men undan gick det och roligt var det som vanligt! På kvällen kom vår Johanna hit och hängde lite och vi hade allmänt mysigt. Känns skönt att höra att vi är ett av få par där det går att hänga med oss som singel utan att det känns knas :)

Idag fyller mitt älsk år! En LÅNG morgon eftersom det ringde stup i kvarten där det skulle grattas och ha sig! Anders fick en hoodtröja, en KFF-mössa och en KFF-almanacka. Sen var jag och Johanna en sväng på mellandagsrean och jag fyndade en t-shirt för 49 kr och ett par skor för 79 kr, kändes bra :) Sen var vi och handlade mat, skönt att ha det gjort! Anders har fått önska sig vad han vill till middag och det verkar som om det blir Burger King, hihi. Sötnos.

Så det är väl dags för den där Kungen att få besök rätt snart tror jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna L

Love å massor av love till er...utan er vore livet tomt..vi hörs min apelsin..

KRAM

2009-12-27 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0