hörnini johannor.

Jag har FEM stycken Johannor i min telefonbok. Det finns två Johannor som jag pratar med och träffar ofta. Dessa två Johannor tycker jag väldig mycket om. Så mycket att jag älskar dem. Men det här skulle inte vara någon kärleksförklaring, var det tänkt. Utan en bedjan - Johanna L och Johanna B (så ni vet vilka jag pratar om), vill ni vara vänliga att kalla er för just B och L efter erat förnamn, alternativ för era efternamn eller något annat så jag vet vem av er det är, när ni kommenterar :) Det var bara det! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna L L L L

Kan jag väl ;-)

2009-12-08 @ 12:36:12
Postat av: Johanna B

Haha vad söt du är. Jag har bara två Elin att hålla reda på och du är den mest regelbundna så att säga :) Kram och kärleksförklaring tillbaka från Johboh

2009-12-08 @ 19:38:35
Postat av: Johanna LANTZ

Asså Johanna B egentligen skulle vi inte skriva mer än Johanna bara för att göra Elin förvirrad, hon kan ju få gissa lixom :-D

2009-12-08 @ 20:09:09
Postat av: Elin Westerberg

Men då kanske det är ni som blir förvirrade i slutändan om jag tror att det är den ena och pratar med den om något som egentligen den andra skrivit! HA! Ingen bra idé, Lantz. ;)

2009-12-08 @ 23:02:42
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/
Postat av: Johanna Bohlin

Höhöhö jag tycker det var en jättekul idé. vi borde riktigt konspirera ihop oss och förvirra henne totalt både här och Irl. :D Näää bara skojar Elin.

2009-12-08 @ 23:30:17
Postat av: Elin Westerberg

Kom på att jag ju faktiskt inte så ofta kallar er för era förnamn. Det är ju liksom "Hej Bohlin" på jobbet och Lantz heter ju mer Apelsin än något annat.



Ju.

2009-12-09 @ 10:55:37
URL: http://elinwesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0