fix, fix, fix.

Jag har typ hur mycket som helst att göra hela tiden och nu också, men jag kommer inte på vad det är jag ska göra. Men inget av det jag ska göra hinner jag på 7 minuter ändå, när det är dags att gå till bussen så ptja, jag fortsätter väl nörda här.


Kom på en sak. Känns som om jag har tusen saker att fixa inför morgondagens personalgalej som börjar hemma hos mig kl 20. Men egentligen kan jag nog inte göra något förrän imorgonkväll, liksom. Kan ju inte lägga upp ostarna till brickan nu, liksom. Men jag blir allt lite stressad.


Kom på tre saker jag ska göra ikväll - EFTER Bonde söker fru, givetvis:

- städa badrummet
- göra allt så klart som jag kan inför kvällen imorgon
- julpynta lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0