hm...

I eftermiddag har jag varit på gruppintervju för ett jobb. Det är ett extrajobb, alltså timmar. Det skulle nog kunna kännas bra. Grejen är att hon som intervjuade oss sa till mig redan i telefon att jag inte får ha något annat extrajobb om jag ska jobba hos dem. Vet inte det alltså. Jag måste försörja mig och alltså jobba så mycket som möjligt.

Om jag kommer vidare på en anställningsintervju så ska jag fråga vidare om det här. För om det verkligen är så, så tack - men nej tack. Mitt nuvarande jobb har jag definitivt bättre betalt på och garanterat bättre OB. Dessutom är det något jag hellre vill göra - om det nu spelar någon roll när allt kommer omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0