hej 24!

Nu sitter vi på tåget mot 08-land. När vi bytt tåg och hamnat på X2000 med breda säten och gratis internet, så blev vi serverade trerätters vi platserna. Helt underbart. Det var rödbetor med färskost, kyckling med grönsaksris och chokladmousse. Det var även små söta och goda knäckemackor till. Jag drack ett rättvisemärkt vitt vin som smakade super, till. Lite dåligt att de inte hade piccoloflaskor utan bara halvflaskor, om jag skulle hälla i mig den så skulle jag ju bli fnittrig för bövelen. Så nej.

Imorse vaknade jag av "Vi gratinerar" följt av paketöppning. Fick massa fint Tomas Sabo armband med två berlocker av min sötpöt och av Amanda fick jag ett tokfint halsband - lång kedja med en ring där det är instansat ELIN :) Två par örhängen fick jag också! Min fina familj! De två berlockerna är i form av ett körsbär - ett par då, och teatermasker, glad och ledsen. Jag kan använda dessa berlocker till halsbandet och tvärtom dessutom, fantastiskt! Och förra året fick jag körsbären som örhängen av Anders :)

Så nu är det bara ett år kvar till 25, känns konstigt. Jag känner mig inte som snart 25, inte alls. Jag känner mig som... typ 20-21. Förmodligen kommer jag alltid göra det.

Nu ska jag smurfa vidare på gratis internet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0