måndag.

Imorse åkte Anders och mitt hjärta skriker redan av saknad. Men han ska bara åka en gång till, sen är det här ÄNTLIGEN över. På torsdag nästa vecka kommer han hem för alltid. Gud så vad underbart!

Förutom att han åkte har jag fått boka tid hos doktorn för att min kropp beter sig knas. Behöver inte gå in närmre på det, för det är något äckligt. Isch. Jag blev kallsvettig och mådde illa. Hualigen. Hoppas det är lugna puckar alltså.

Igår begav sig även mamma och pappa av. Har haft mysmysmysiga dagar med dem. Bara pratat och varit och hittat på lite. De hade även med sig saker jag fått ärva från farmor vilket framförallt var delar av en kaffeservis...

Två avsked på inom loppen av ett dygn, semestern slut och fått ringa doktorn gjorde jag att jag sjönk ner rätt långt. Ensam och då säger det bara snurrsnurr så är alla ångestframkallande tankar igång återigen. Har dämpat det lite genom att ha sökt ett jobb samt mailat och fråga lite angående ett annat. Har tittat på alla sajter jag vet om annonser men det gav bara utdelning på dessa två.

Måste äta lunch innan jobbet. Men jag tror inte vi har något i kylen som är lunchaktigt. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0