gröööönt!

Igår blev jag ju sprallig av att stå 2 centimeter från en björk och studera de små musöronen som den numera har. Igår shoppade jag även 200 liter jord och fyra 20-litershinkar. I hinkarna ska det odlas potatis! I sovrumsfönstret står en liten mojäng där vi driver upp tomatplantor, citronbasilika, gräslök och massa annat. Bredvid ligger sättpotatisen för att få ögon innan den sätts!

Idag är det lite halvmulet (fast det börjar nog spricka upp nu) men det är ändå 18 grader!

Idag har jag fått en inbjudan till en student uppe i 08-land, den 5e juni. Förutom att det är trevligt att dela någons stuentdag så är det perfekt tid för att få dofta på syrénen i mitt paradis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0