torka på bloggfronten.

Jag vet inte varför jag inte bloggar. Men jag har inte suttit vid datorn så mycket den senaste tiden. Och det är ju inget dåligt. Dessutom har jag VFU, vilket också brukar göra att det råder lite torka med sånt här.

Men. Jag hade tokigt trevligt i lördags, även om kvällen blev lite speciell, haha. Bilder kommer upp på Facebook typ imorgon! :) Å sen länkar jag.

Förresten så går VFU:n bra. Har ju bara varit där i tre dagar. Men det känns bra även om jag irriterar mig på mig själv för att jag känner mig så sjukt seg. Hänger liksom efter med allt... Det är väl sviterna av vad som hänt den senaste månaderna kan jag tro. Men jag kan inte skylla på det hur länge som helst. Å andra sidan påverkas man väl på konstiga sätt som man inte kan styra över.

Nåja. Kommande veckor kommer mitt liv bestå av dinosaurier och förhoppningsvis filmning. Nu ska jag därav och för att min sambo är tokintresserad se på Vetenskapens värld om en dinosaurie som mumifierats.

Kommentarer
Postat av: Jossan

eller så det kanske inte ska läggas upp foton... iaf inte alla 4000 som togs ;)

2008-09-22 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0