idag.

... eller i natt. Jag väcktes nästan exakt 03.00 av att hemtelefonen ringer. Det var från Anders jobb men jag hann få hjärtat i halsgropen ändå. 03.20 var Anders på väg mot jobbet och jag låg och vred mig i sängen. Somnade till slut. 06.30 pep klockan och jag snoozade typ fem gånger. Brukar inte göra det faktiskt. Men jag hade gott om tid på mig ändå. Klockan 07:58 stod jag utanför KFF:s kansli och 08:10 hade jag fyra biljetter till Svenska cupen-finalen i min hand. 08:17 pussade jag på älsk som var påväg hem från jobbet, han slutade när han egentligen skulle börjat. Klockan 08:27 justerade jag stolen i bilen för att tre minuter senare försöka köra i väg med handbromsen åtdragen. 45 minuter senare hade jag varit vid Giraffen, Länsmuséet, Kvarnholmen, Kattrumpan, Kalmar Nyckel och gamla Netto och hunnit parkera på tre olika sätt. Ett motorstopp, mycket mer speglar än vanligt och något bättre planering. Efter att ha försökt men inte kunnat boka nya körlektioner var jag 7 minuter efter lektionen på Äventyrsbadet och blev slav att betala 225 kr/månaden i ett år framöver för något som kallas "Superkort". Hur nu detta fungerar ska jag få reda på imorgon 11.30 då jag för första gången ska förbränna saker i min lekamen på ett gym - med instruktör.

Efter det har jag pluggat, tjötat med Titti, ätit lunch, sovit, promenerat med Titti, tittat på Singelmammor på SVTPlay, tvättat, duschat, ätit middag, pluggat lite mer och surfat.

Imorgon ska jag vakna utvilad, ha seminarium som eventuellt är lika meningslöst som det i fredags, förmodligen sluta tidigare, vänta och ha tråkigt, gå och träna med egen instruktör, äta lunch, packa, jobba 14-19, tvinga Titti att underhålla mig, äta middag, säkert handla något och sedan sova.

På fredag så ska jag åka tåg 07.07 sen vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0