brum, brum.

Idag har jag haft körlektion. För första gången sen i november. Jag var rätt nervös innan, men det gick över förväntan. Absolut. Ett par motorstopp och en tvärbromsning så jag inte körde på en fotgängare, men vaddådå? ;) Jag kom lite fort ur en rondell och hon bara klev rakt ut i gatan.

Har nästa lektion på onsdag. Målet är att ha det lilla rosa innan examen den 16e januari. Rickard, min lärare (som är så sjukt bra) säger att det inte alls är omöjligt. Allt hänger ju på mig, liksom.

Att tänka på: trycka ut ur korsningar, planera bättre (typ växla ner å så).

Förresten så har jag klarat alla pärmar utan bok nu. Måste dock fortsätta plugga nuuu, annars glömmer jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0