y, film och amelia.

I eftermiddag har jag förberett morgondagens lektion som ska handla om bokstaven y och hur den uttalas beroende på hur många konsonanter det är efteråt osv. Jag har även skrivit frågor till barnens utvärdering om förra veckan samt läst en text om film. Fy tusan vad roligt det hade varit att jobba inom filmvärlden! Bildproducent har jag fått för mig är ett mycket roligt yrke. Lite sent att komma på nu kanske. Men vem vet, det kanske hamnar ett filmbananskal framför mina fötter en dag som jag halkar på :)

Klockan har precis passerat 21.00 men jag ska gå och lägga mig. Jag har två OÖPPNADE Amelia-nummer och ett eller två öppnade men olästa. Katastrof.

Så ner under täcket och läsa världens bästa veckotidning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0