söndag.

Om ca. tre timmar ska jag befinna mig på jobbet för att jobba fram till 17.10. Varför är jag vaken redan nu? Och varför har jag varit vaken i en timme redan? Jag sov dåligt från 4-tiden i natt vilket jag tror främst beror på blåsten. Det viner i fönstrena och det blåste omkring saker på gården, det lät läskigt och att det lät överhuvudtaget störde mig, förmodligen. Till råga på allt så drömde jag så konstiga saker. Tex. att jag var i en konstig stad med några vänner (minns inte vilka) där jag plockade helt nya, hela, rena kläder från en soptunna. Även solglasögon och plånböcker. Hm. När jag gjort detta och kom tillbaka till mina vänner som satt på en utesevering så hade dem passat på att planera en resa när jag var borta. Och inte räknat in mig i detta. Jag var så satans förbannad att djävulen intog min kropp och jag sa precis allt som flög igenom mitt huvud. Jag slängde mat på dem, jag hällde vin i deras hår och massa konstigheter. Plötsligt var bordet bredvid oss i vårat sällskap - där satt pappa och brydde sig inte ett dyft om vad jag höll på med. Jag fortsatte att leva rövare och plötsligt var jag tvungen att lägga ifrån mig något som jag hade i händerna. Då ser jag en kille från högskolan och KAROLIN sitta på en stol och iaktta hela spektaklet samtidigt som han äter glass. Jag lägger mina saker i hans knä och då säger han "nu har du snart gjort slut på 10 personer, Elin!". Ja, för en efter en lämnar dem bordet, mina "vänner". Jag liksom vinner över dem. Sen vaknade jag.

Jag hade dessutom en massa packning med mig. En kasse som jag har på riktigt, en stor med blåbär på. Den släpar jag omkring på och bär bla. omkring på en massa tidningar som jag hämtat i grannens brevlåda när de var bortresta, för att vara snäll. Detta retar mina "vänner" mig för jättemycket.

Jag har även räknat matte i natt.

Vad får jag allt ifrån!?!?!?

Eftersom jag jobbar idag så missar jag TFF-KFF, vilket är lite surt. Men men. 100 % OB hela dagen är inte dumt det heller ;) Även om jag hade velat se den och grejer. Nåja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0