snark.

Vi chillade hemma hos Titti, gick till Studentpuben och fick vänta på att beställa på tok för länge, beställde, tittade på fotboll, fick vår mat efter en lååång stund (det inte bara vi som var där :)). Började undra var AP var, frågade en jobbare - hon var kvar i köket fastän hon skulle slutat vid 18. Det förklarade saken och vi bad om att de skulle hälsa från oss. En stund senare kom jobbarna med "en hälsning från kocken" - kladdkaka med glass! Hihi. TACK SÅ MYCKET AP! :) Jag orkade inte äta upp mig, jag var proppmätt efter maten... Anders åt sitt och lite mitt. När tråkmatchen var slut gick vi hem till Titti och hämtade dricka och så. Anders och Titti konstaterade att det var skönt i sängen. Jag drog upp dem lite och så gick vi till Jossan. Lite småprat och sen föll vi nästan ihop av sömnigheten i oss. Så klockan typ 00.30 låg jag i min säng och soooov och snarkade. Så skönt. Vaknade flera gånger under natten, framförallt tidigt på morgonen - som brukligt den senaste tiden. Halvsov fram till 9.30 - skönt och behövligt.

Sen har jag bara ätit frukost och sett Flyga drake. Bra, men inte lika bra som boken. Massor som inte var med, förstås. Men det var som var med var ju som i boken om jag inte missminner mig. Läskigt. Hua.

Nu halvtittar jag på Stjärnor på is. Funderade innan på att plugga lite men efter att ha funderat på det en stund konstaterade jag att jag behövde en dag utan sånt där. Bara få vara och bara få slappa. Bra val, Elin.

Se upplösning på Stjärnor på is och sen upp i förrådet för att hämta lite skor och jackor och lämna verktygslådan...

Ny vecka imorgon! MED FILM! :)

Kommentarer
Postat av: A.P.

VARSÅGOD =) Men det är NI som ska ha tack för att ni står ut med mig ;) Helt hysteriskt mycket var det igår!

2008-10-12 @ 19:28:35
URL: http://ap84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0