pluggblogg.

Även om det är så så är det så att allting annat går vidare. T.ex. mitt skrivande på projektrapporten. Min kusin hade lagt upp detta, vilket var lite roligt. Diggade löpbands-nissen :)




Förresten har det gått rätt bra idag. Jag vet inte om jag kan skriva så mycket mer utan att fortsätta med projektet i praktiken, faktiskt. Så nu ligger jag i fas, hurra! Har skrivit om de teoretiska utgångspunkterna och gjort så fina kopplingar mellan Vygotskij och Bernstein, minsann.

Varm choklad, the eller rödvin? Cookies blir det, men vad ska jag ha till? Jag och Anders vill ha ett badkar i kväll. Där vi ska vi mysa i hett vatten med lite jordnötter och en flaska vin. Man ska drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0