pluggblogg.

Nu har jag börjat skriva en riktig text. Läste ett stycke för Anders. De här fyra åren på högskolan börjar ge resultat, eller nåt. Jäklar vad jag kan ordbajsa!

Ord som fortskrider, förekomma meningsskiljaktigheter, observera, motivera, argument, övertygelse och samma uppfattning i samma stycke tyder på en del. Tycker ni inte!? :)

Men nu ger jag mig för idag. Dags för bädden men först ett race med tandborsten i käften, Flux som gurglas och tråd mellan gaddarna. Och så kisseriet förstås (en kopp the för 30 minuter sen gör så påmind rejält). Sen ner i bädden och om orken tillåter några sidor i "Odjuret", läskigt och det handlar massor om det dära jobbet min sambo har. Knasigt.

Jag längtar massor efter min älskade föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0