pluggblogg.

Mitt mail:

Hej xxxxxx, jag är väldigt förvirrad angående seminariet på måndag. Uppgiftsbeskrivningen är vad jag skulle vilja påstå "väldigt flummig". Jag har givetvis tagit del av den aktuella kvalitetsredovisningen ute på min VFU-plats och det utvecklingsprojekt jag valt att se djupare på är inte direkt inriktat på värdera och bedöma. Den avhandling som vi själva ska leta reda på som också handlar om dessa ämnen är inte speciellt lätt att få fram. Jag hittade en magisteruppsats som handlar om det utbildningsprogram (som är det utvecklingsprojekt jag valt från VFU-skolan) och undrar nu om jag kan använda denna istället för en avhandling? (Det kanske klassas som avhandling, jag har ingen aning på den frågan). Med andra ord kan jag läsa in mig på det här utbildningsprogrammet för att sedan läsa magisteruppsatsen som undersöker ifall utbildningsprogrammet kan hjälpa till att bättre förstå och ta till vara våra olika kommunikations- och inlärningsprocesser och sedan titta över kvalitetsgranskningen? Svar önskas så fort som möjligt. MVH Elin Westerberg


Hans svar:

Hej Elin! Jag tycker du kan göra precis så som du skriver! Vi ses på måndag. /xxxxxx


HURRA, HURRA!

Kommentarer
Postat av: Sonja - Marie

Priceless!

2009-01-21 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0