mindre stress, mer lugn.

Jag trodde inte igår att jag kunde ta en ledig kväll idag, men det kan jag. Härligt! Power point-presentationen gick toppen! Var så nervös att jag kände mitt hjärta genom skjortan och stakade mig lite, men det gick verkligen toppen! Fick beröm både från lärarna och en annan student. Lärarna var imponerade av oss båda, även fast man tycker det man gjort varit så simpelt... Jag och Titti kom fram till i vårt nyss avslutade telefonsamtal, att det nog beror på att de gick lärarutbildningen för rätt länge sen och det vi ser som självklart är nyheter för dem. Ni som läser AU3 eller UVL är ju väldigt införstådda med vad utvecklad och begränsad kod är för något. Det fick jag förklara idag... Jag trodde det var sådana dära grejer som dem visste. Så jag kommer nog kunna tillföra tankar och idéer framöver, som jag varit så rädd för att inte kunna.

Jag har även hunnit fixa grejer till barnen och handledarna och jag tror det blir toppen. Imorgon är min sista dag på praktiken och jag som tänkt hälsa på på fredag ska istället vikariera på fredag - hurra! :) Idag hann jag och filmgruppen även gå igenom vilka scener de vill ha av det vi spelade in igår så redigeringen på torsdag kommer nog gå rätt fort. Även om det alltid brukar ta längre tid än vad man tror... Men det ser lovande ut! :)

Därför, för att få ta igen mig lite och belöna mig själv så tar jag ikväll ledigt!

Onsdag - sista praktikdagen
Torsdag - redigering och plugg inför seminariet på måndag
Fredag - vikariera (FN-dagen och filmvisning), jobba vanliga jobbet 16-20
Lördag - pepp och uppladdning för kvällen hela dagen för kl 17.30 är det 15-ÅRSSITTNING!
Söndag - förmodligen smått bakis och bara ligga i soffan och se film med en pizza på bordet och godispåsen på magen
Måndag - semiarium 13-15.30
Tisdag - LEDIG! Mamma och pappa kommer!
Onsdag - LEDIG! Leka med mamma och pappa!
Torsdag - LEDIG! Mamma och pappa åker hem :(
Fredag - LEDIG! Tänka på farmor och pappa.
Lördag - LEDIG!
Söndag - LEDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0