uppdatering.

Har glömt att meddela att vi aldrig var på någon visning på bostadrättsvillan. Huset verkade ju och var/är säkerligen perfekt för oss. Ävenom själva huset bara kostade en halv miljon så var månadsavgiften på 7000. Och om 8000 inte lät så farligt i månaden för ett hus så tittade vi lite och kom fram till att omvi skulle köpa ett hus för 1,5 miljoner och slippa månadskostnaden så skulle betala typ 4000-5000 i månaden och då ÄGA vårat hus. Typiskt. En del ville gå på visning men jag var klok nog att förstå att jag skulle förälska mig så i det att jag hade tjatat på Anders och vi hamnat i konflikt och jag innerstinne förstod att det var dumt. Så nej. Klok Elin.

Mamma och pappa-vistelsen var jättemysig. Vi gjorde inget speciellt, bara umgicks. Pappa betalade hyran för att bo här genom att köpa en massa mat till oss. Världens snällaste pappa, "ni behöver väl lite kött också?" :) Vi åt på Källaren Kronan i tisdags, på KM till lunch i onsdags och på Lilla puben till middag i onsdags. Massa gott alltihop! Slurp! Sen åkte de i torsdags förmiddag och jag kände mig så tokigt ensamt. Uscha.

Igår var vi på A la carten, jag, Anders, Titti, Sara och Brorsan. Vi blev lite besvikna på maten men hade det trevligt ändå :) Toktok. Stackars de två par som satt där och skulle ha romantisk middag säger jag bara.

Och ikväll ska jag "ut med jobbet"... Haha. Vuxet värre. Vi ska äta på jobbet och sen bowla på Harrys. Har försökt få tag på någon hela dagen för att se om det stämmer, men ingen svarar. Äsch. Får testa igen.

Ojdå, nog dags att göra sig i ordning.

Imorgon ska vi vinna över Norrköping! Förresten så ska vi till Halmstad den 9e och ses sista matchen! Så kulkulkul!

Kommentarer
Postat av: titititti

jaaaaaaaaa kul ska det bli :-)

2008-11-01 @ 17:43:24
Postat av: M

Du menar att ett hus på 1,5 miljoner skulle ge en månadskostnad på 4000-5000 kr? Hur mycket hade ni då tänkt lägga i kontantinsats?

2008-11-16 @ 02:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0