det har vänt.

Det har varit och är en hel del som påverkar mig just nu. Igår vände det rätt mycket, det kan bara bli bättre på den fronten och det känns väldigt skönt, dessutom var det den tyngsta grejen. Sen är det en hel del som tynger mig fortfarande, men det kommer att lösa sig och ingenting farligt kan hända. Jag måste intala mig det.

Men ibland önskar jag att dygnet - helst förmiddagarna - var fem timmar längre. Gärna att jag kände mig lika pigg på eftermiddagarna som på förmiddagarna. Jag måste peppa mig. Jag måste få det att fungera. Jag måste se till att jag är öppen med mina känslor och tankar. Jag måste ge mig hän. Jag måste skärpa mig. Jag måste rycka upp mig lite.

Och så måste jag älska.

Kommentarer
Postat av: ttiti

Jag lovar att ALLT kommer ordna sig!

2008-11-26 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0