mors- och farsgris.

Wiiie! Glad Elin! Nu är det klart. Mamma och pappa kommer till Kalmar den 29e maj och jag åker upp tillsammans meddemtill 08-land den 1a juni och stannar till den 4e! Wiiiie! Så glaaaad!

Det dumma är att jag ska "provjobba" eller vad det nu är både lördag och söndag, 10-14 båda dagarna. Visserligen kunde söndagstiden diskuteras på lördagen, så vi kan kanske komma iväg lite tidigare.

TJOHO! Både få besök av mor och far och sen dessutom få åka hem till min kära skog och framförallt min kära och saknade farmor! Två heldagar hemma hos mor och far då vi förhoppningsvis bara ska hitta på skojiga saker och jag ska vara massor med dotter :)

Vaddå? Märks det att jag är tokglad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0