inte långt, men en bit.

Kommit långt har jag då inte. Men jag har kommit någonstans, ca. två sidor och det är ju faktiskt betydligt bättre än inga sidor. Vissa saker blir jag tokig på och andra flyter. Jag har insett att prioritering nummer ett nu är att planera måndagen, då jag faktiskt ska ut till barnen. Jag vill vara ledig från skola i helgen. Det vore skönt.

Nu har jag nog skrivit mer eller mindre i 12 timmar. Huvudet börjar tröttna nu. Öronen lyssnar mer och mer på TV6 där det är final i fotboll, mellan vilka lag är jag inte helt säker på. Mina fötter drar sig mer och mer åt höger. Åt höger ligger sovrummet. Det konstiga är att mina ögon är pigga, lite suddiga efter att ha tittat på en datorskärm en hel dag, men pigga. Underligt.

Varför är jag inte klar? Jag vill vara klar. Nästa torsdag MÅSTE jag vara klar. Vi får se.

Men en sak är säker. På lördag blir det ALLT, Titti. Blandas hej vilt och bara en massa gott. Piña Colada ska det bli och det börjar redan vattnas i munnen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0