hm.

Var jag klar nu? Jag känner mig inte alls nöjd. Men jag har skrivit så mycket man får så det går inte att gå in mer. Och känslan av att vara missnöjd kan komma ifrån att uppgiftbeskrivningen är oerhört luddig och våra lärare har sagt olika saker hela tiden. Jag får inget grepp om det och det känns jättetrist att inte känna sig nöjd.

Jag har gjort allt det där som jag gör först när jag känner mig klar. Skriver referenslista, sätter dit sidnummer och lägger till förstasidan. Så jag borde väl vara klar. Men jag har en del som jag både borde och vill skriva till. Och säkert sjukt massor som ska vara med fast varken jag eller någonannan förstått att det ska vara med.

Äh. God natt. Imorgon tar jag sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0