hemtenta: avklarad.

YES! JIPPI! HURRA! WIIIE! ÄNTLIGEN!

Hemtentan är färdigskriven, underbart! Det kan hända att allt är skit. Men låt det inte vara så! Referenserna är betydligt fler än vanligt, vilket ju är toppen! Jag har mailat Titti texten så får hon tala om för mig om man fattar något alls eller om det är bra. Men det sköna är att jag trodde att det skulle ta torsdag, fredag och kanske lördag. Men det tog bara torsdag! LOVELY!

Nu kan jag ju visserligen plugga på lite annat, men kravet är inte lika stort. Och när kravet inte är lika stort blir motivationen desto större, vilket ju är brrrra. Så vi får se. En sak är säker i alla fall. Imorgon måste jag köpa en pärm. För då kan jag organisera alla mina papper som bara ligger huller om buller nu. Mitt dumma nöt har dessutom glömt att datummärka så jag hoppas jag kan para ihop och sådär. Men det är ett mindre problem.

NU SKA JAG NJUTA AV ATT VARA KLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0