godmorgon!

Idag var det sovmorgon som gällde. Dock så vaknade jag redan vid 5 och kände mig hyfsat pigg. Jag gick upp och gick på toa sen lade jag mig igen. Och somnade om. Vaknade dock till då och då och jag drömde en massa konstiga saker. Bl a så har jag fött barn i natt. Men allt var jättekonstigt.

Dock så gick jag upp vid 8 efter att ha legat vaken ca 30-45 minuter... Och nu sitter jag här. Och har skrivit lite mer i utvecklingsarbetet. Under mina vakna stunden i gryningen bestämde jag mig även för att skriva om en sak. Om det går ska jag ha med det nya plus det gamla. Annars tar jag det som låter bäst... Det blir kanske svårt att ha med både eftersom jag skrivit så mycket man får. Gaaah.

Dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0