fläng och varmt kort.

Först cyklade jag till Repro där jag mötte Titti och vi lämnade in bilder för förstoring och laminering. Sen bajkade vi till Netto och shoppade lite, bl a strumpor. Sen bajkade jag hem och lämnade av allt för att sedan gå ner en sväng i tvättstugan och lösa det på bra sätt. Sen gå vidare till Repro igen där jag och Titti hämtade bilderna som blev så tokigt fina! Billigt var det, men det blev rätt många för lilla Elin så i slutändan var det lite pengar i alla fall.

Sen gick jag hem med mina fina bilder, sen sprang jag ut på stan där jag hade några av följande ärenden. Jag gick först till Rågårds och hittade en fin jacka som det var halva priset på. Köpt. Impuls deluxe. Sedan gick jag till Lagerhaus där jag hittade likadana skorpor som jag köpte till chefen i 25-årspresent och som Anders var nyfikna på (skorpor med choklad). Sedan in på Dillbergska för att inhandla ett limstift. Sedan till Konsum (jävla tråkaffär) för brieost till Anders till ikväll och ananasjucie till mig/oss imorgon. Sen in fort som tusan på Glitter för inköp av halsband till imorgon. Sen trippade jag vidare till Systembolaget där det blev rosévin (sommar!) och några cider. Bajstant i kassan. Får jag liksom ens hinna packa upp ur korgen innan jag visar legget? Gah. Sen hemåt, ner i tvättstugan och nu är jag heeeeeeeeeeemma.

Är tokigt hungrig men lunchen är på G. Jättenäringsfattig mer oerhört gott. Majskolvar :) Nu behöver jag inte flänga något mer och jag koncentrera mig på att fixa allt till måndag och skriiiiiiiiiiiiiiiva.


Underbara väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0