därför är jag mer glad idag.

När jag skulle plocka ur diskmaskinen idag blev jag glad. Det kanske låter konstigt för den som har diskmaskin, för egentligen är det jättetråkigt. Har ni tänkt på hur mycket man flyttar omkring alla tallrikar, bestick och glas? Från skåp till bord, från bord till diskmaskin in till skåp, en vända i diskhon osv. Herregud! Men i vilket fall, det kunde ju varit så att glädjen kom i form av insikten av att jag faktiskt har en diskmaskin. Men nej. Det var den här synen som fick mig att le:



Jaha, tänker ni nu. Har hon börjat knarka eller slagit i huvudet riktigt hårt? Nejdå. Jag är bara vanliga Elin! Jag är sådan här. Så är det. Men ser ni inte själva? Det är en underbar syn där det är en explosion av färger! Tänk att det kan vara så mycket färg i en liten ful diskmaskin? Det är otroligt! Tänk om det bara stått en massa färglösa glas och vita posrlins koppar där i korgen, fy så tråkigt! Underbara färger! Dessutom fick jag till ett par fräcka och cool bilder tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: A.P.

Jaaa, massa fina färger =)

2008-05-05 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0