118118?

Varför kan man känns sig så himla lustig inombords ibland? Att gör det är väl inte så farligt, det jobbiga är att inte veta varför. För om man inte vet varför är det svårt att göra något åt det.

På TV säger dem att 118118 kan svara på allt. Det tror jag inte på. "Hur får jag bort den känsla jag har inom mig?"... Går nog inte det. Nej.

Kanske ska äta frukost nu då. Med två katter som leker katt-och-råtta och springer rakt in i allt. Kan de inte somna snart? Det blir till att äta frukost ensam. För resten av hushållet sover. Utom två små illbattingar då. Man kanske ska väcka de andra? Äsch. Jag somnade typ 22.30 igår utan mening, ingen aning om när de somnade...

Äsch.

Idag ska vi krossa TFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0