skriiiiiiiiiiva.

Fråga mig inte varför, men jag har skrivit typ 20 sidor för hand till läromedelsgranskningen. Men nu har jag börjat få in all text i ett Word-dokument, wihi! Och det går som smort. Lite farligt är det när det känns så, för då känns det som man är klar bara för att "det är så enkelt", fast man inte alls i klar. Plus att det säkert kommer dyka upp något som man inte tänkt på. PLUS att jag inte grejat med källorna mina, nej nej. Jag har bara skrivit "KÄLLA" i texten där jag ska få in en källa. Visserligen har jag ett litet hum om var jag ska hitta det, i alla fall i vilka böcker :)

Snart borde det vara dags för eftermiddagsrast, men jag har inte riktigt lust med det. Dessutom har jag inget gott att äta ;)

Fortsätta skriiiiiiiiiiiiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0