shopping.

På väg till jobbet stannade jag på Äventyrsbadet och köpte ett "medlemskort" där. 199:- för april och maj så får man simma hur mycket man vill, alla dagar, alla tider. TOPPEN!

Var inne på jobbet och sa hej 45 minuter innan jag började, gick sedan till Intersport för att köpa de där skorna de hade haft i en annons. 350:- lät rimligt, tyckte jag. Försäljaren flinade lite åt mig när jag jag frågade efter dem och berättade att de tagit slut på 30 minuter. Ojdå... Jag frågade om de hade några andra och han visade mig och jag slog till! De kostade 140 kronor mer, men att ha ett par riktiga promenadskor är något man bör prioritera. Ju. I vilket fall som helst satt de jätteskönt och de är ROSA. Tokigt värre. Kors i taket att Elin Westerberg köpt rosa skor. Men söta är de minsann :)

Och innan jag gick ifrån jobbet hade jag köpt en rosa hood, ojdå! 150 kronor var också lagom... :)

Nu ska det vällan slappas lite, ätas god middag och sen är det PARTY!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0