plugg.

Anders jobbar idag också. Fjärde helgen i rad han jobbar. Jag är i stort behov att få vara ledig tillsammans med honom. Men han ska vara ledig nästa helg har han bestämt, men då jobbar ju jag. Typiskt. Men då har vi söndagen i alla fall...

Men jag kompå en lysande idé när vi gick och lade oss igår. För Anders är ledig på tisdag liksom jag, eller jag har inga lektioner. Då kom jag på att jag kan plugga idag och vara ledig på tisdag så får vi vara lediga tillsammans! Wihi! Så jag fortsatte med det som jag började på igår, läromedelsanalysen. Grejen är att det är rätt lätt eller så, men det tar en sån jäkla tid! Och jag känner att jag har koll på det + att jag börjat i tid (enligt mig). Så jag blev trött på det och orkade inte mer så jag lade nerför idag. Det ska inte lämnas in förens den 27e, fast jag måste lämna tillbaks några böckertill påsk så jag vill/måste vara klar tills påsk men jag tror att det är lugna puckar, minsann.

Går halvdag onsdag och fredag och inga lektioner torsdag så om jag ger min hän på torsdag blir jag nog klar :)

Dags att kolla in Carolas bortförklaringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0